April 10, 2010

publicerat i Allmänt;
Det blev en lyckad kväll igår. Började med middag hos mamma o bolko. Potatisgratäng, kött o pepparsås. Men mest spännande var efterrätten som bestod av chokladfondue i fontänform. Båda hundarna överlevde med alla delar i behåll. Vi begav oss sen vidare till Carro för lite förfestande. Blev väl inte så lång tid där för oss innan det var dags att dra iväg till Mortens. Jag blev lurad till att dansa (igen!) där inne av både Gro o Anastasia. O jag stötte på en viss Kristina K som lurade i mig champagne, så imorse trodde jag att hjärnan va på väg att flytta. Jag klandrar den inte.


Både jag o Gro är ju ganska försiktiga o lugna människor o för oss är det väldigt viktigt att frigöra våra frustrationer ibland. Detta kan ta sig uttryck nästan hur som helst. Man kan tex försöka slita ut någon ur bilen för att spöa personen i fråga, ta nattliga hundpromenader utan hund, stampa väldigt hårt i golvet samtidigt som man suckar mycket ljudligt o smäller aningen hårt i dörrar o skåp. Man kan också öva sig på att vara en något överbeskyddande hobbylivvakt. Men sånt beteende kan dock även bero på för lite sömn har jag hört. Ett stort problem i vår stressiga och o så actionfyllda vardag.
Hem kom vi också, något salongsberusade o jag var totalt vrålhungrig. Gro sköter sin roll som "feeder" lite dåligt vissa dagar tycker jag.... Men hon bättrade sig idag o jag blev gödd med både godis, chips o pizza, så jag är beredd att förlåta henne.
Vi lyckades idag se två av dom sämsta filmer jag någonsin sett, Home Movie o Dorian Gray. Vill ni slösa bort några timmar av era liv så stirra in i väggen alt. ner i golvet, det kommer att ge mer o är helt gratis.




Puss o hej!






.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Den där Kristina K känner jag tror jag...

Kommentera inlägget här :