April 12, 2010

publicerat i Allmänt;
Igår blev en riktigt händelserik dag. Uppe i ottan min vana trogen o även Gro släpade sig upp innan middagstid ;) Efter kaffedrickande (utan mjölk eftersom Gro tog den sista) tog jag beslutet att inte sova mer utan försöka ta tillvara på det fina vädret. Tipspromenad kom bejb på då. Fabulös idé! Det är ju perfekt för två totalt bortkommna människor o en småmanisk hund. Vi tyckte att vi skötte oss ganska bra tills gänget framför oss frågade om vi också missat fråga 12. Jadå... och fråga 11 också. Ska man behöva leta efter lappjävlarna?
Jaja, fram kom vi o jag var iaf ganska nöjd över prestationen.
Sen blev det en sväng till lillkillen o Ozzy fick leka med en jätterottis. Eller ja, leka var väl att ta i Ozz är något fjollig, så han sprang mest o gömde sig. Det kan jag visserligen förstå när det kommer 50 kilo muskler dundrandes.

 Hmmmm.... kommer vi vinna?

Efter denhär hurtiga starten på dagen ville vi fortsätta i samma tecken, så det blev sallad från kaktus o en solstund på balkongen.

"Vill du låna en bikiniöverdel? Eller... den skulle ju vara jättestor för dig"    Tack där babe, love u to :P
 
Soool...                                         Gro hade en slak oxsnopp på balkongen. Dont ask...

Kanske var det även dags för årets första dopp? Ja, för Ozzy då. Det hade tagit mig några hårda dagar för att  komma upp i rätt promillehalt för att våga mig i plurret nu.

 
Årets första :)

Ja, vi får väl se vad denhär dagen bjuder på för äventyr ;) Ska börja med en promenad i solen iaf :)








.

Kommentera inlägget här :