Hurtbulle!

publicerat i Allmänt;

Vi var hurtiga idag också :) Blev 80 min promenad när vi lämnat lillkillen på skolan. Helt löjligt skönt att ta sig ut i solen. Nu är jag hemma för att städa o fixa tvätten. Blir även en sväng ut till torp o har jag ork kanske jag kikar runt lite efter ett par nya brallor, nu känner jag mig inte fullt lika lik en flodhäst längre ;)



I fredags blev vi barnlediga (om man bortser från det håriga barnet) så vi bestämde oss för att fira med en lyxmåltid o ett glas vin. Vi började med att planera wookade grönsaker o kyckling, men det slutade med gammla nudlar. Jaja, mysigt var det iaf.
Sedan fick vi spontanbesök av Ana o Kila! Mycket trevligt! Ana sabbade sin image rätt ordentligt när hon visade att hon faktisk kan bugga och gillar dansbandsmusik, som tur va kunde jag o Kila luta oss tillbaka i soffan o låta Gro o Ana sköta buggandet själva ;). När vi följande söndag på vår promenad också fick veta att hon är rädd för skräckfilmer sjönk hennes coola status ännu mer. Då var det ju tur att vi andra är coola så att det räcker o blir över.
Lördagen blev lugn o igår blev det bio o tacokväll :) Jag var duktig o höll mig till Nutrilett o vatten på bion, inget godis här inte, även om jag var mycket frestad när D köpte sitt! Men lite tacos blev det såklart :)















.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mikaela:

jag buggar, (även om jag inte tycker om dansbandsmusik,) jag är rädd för skräckfilmer och jag ser inte lika häftig ut som anastasia, betyder det att det är helt kört för mig? ajaj. kram

2:a kommentar, skriven , av novalie:

saknar dej min fina

Kommentera inlägget här :