Hmmm....

publicerat i Allmänt;
Igår tog vi en sväng till IKEA för att inhandla det som fattas till lägenheten, nämligen garderober. Efter mycket slit o släp fick vi in allt i bilen o kom oss hem. Nu är svärfar här o han o Gro skruvar o bygger som besatta. Jag har fått rollen som arbetsledare.Dvs, jag sitter o ser dum ut i soffan ;) mycket bra arbetsfördelning tycker jag :D

Har varit på möte med min fantastiska studievägledare idag o hon kunde tyvärr inte hjälpa mig så mycket, men jag har också varit på försäkringskassan o ska få mitt ärende prövat. Måste även skriva en begäran om omprövning till CSN. Min hjärna är inte utvecklad för sånt här... suck.

Imorgon säger jag också upp kontraktet på lägenheten :)







.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Herregud vad du flyttar. Jag har också de senaste åren flyttat åt många och även själv. Vi borde öppna flyttfirma.....haha

2:a kommentar, skriven , av anastasia:

jag håller med föregående ;)

nu får det va nog med flytt för dig efter denna tycker jag. blir nog bäst om du stannar där ett tag.

Kommentera inlägget här :