Aug. 12, 2010

publicerat i Allmänt;
Ska försöka ta mig i kragen vad gäller bloggandet! Om ni börjar kommentera bättre igen! :P

Vad har hänt sen sist? Inte så hemskt mycket... Sommaren verkar ha dragit sin kos o vädret är allt annat än fint. Men jag, hjärtat o Ozzy trotsade regnet igår o tog en långpromenix. Kände oss våldsamt hurtiga när vi kom hem pissblöta o leriga :)
Idag ska jag ut till kusten för att äta gott o lyssna på livemusik. Håller tummarna för uppehåll!

Just nu har jag lite hemmaspa med allt vad det innebär. Ansiktsmask, skön musik, bad, pälsborttagning osv.


Just det, man ska ju modella i dagarna också :) Ska bli spännande! Det var ju ett bra tag sen om man säger så! Men det blir säkert bra :) Kan ju bjuda på en gammal bild:


det blev iaf en liten uppdatering!
Puss på mina fina vänner o tusen pussar till min blivande sambo! ♥





.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av fotografen:

så vam har fått äran att fotografera denna gången? :)

2:a kommentar, skriven , av novalie:

oooh va spännande längtar efter att se nya bilder=)

3:e kommentar, skriven , av rebecca:

ååh vad jag hade tyckt det va mysigt att hänga lite på kusten med familjen miltén.. men men en annan gång!

...typ nästa sommar när värmen är tillbaka! ;)

4:e kommentar, skriven , av novalie:

Sugen på en tvåmanna fest snart eller kanske träffas på en fika ?

saknar dej <3

5:e kommentar, skriven , av rebecca:

hallååååååååååååååå uppdatering oftare va det! basta!

Kommentera inlägget här :