Aug. 17, 2010

publicerat i Allmänt;

Verkar ha kommit in i ett oflyt just nu. Ska betala tillbaka 23 000 på studielånet innan månadens slut, o får antagligen inget nytt studielån heller. Så då får jag lägga pluggandet på hyllan o gå till arbetsförnedringen istället.
Lite konstigt att dom kräver en sån stor summa pengar hux flux. Jag har 150 spänn just nu, o det lär ju inte bli mer. Så det lär väl gå till inkasso?
Kuk.
Så trött på dessa jävla pengar som det alltid är brist på. Det är inte kul att behöva leva på andra när man är 24 år. Jag vill kunna klara mig själv.
Ska iaf säga upp lägenheten i dagarna o säga upp telefonen, så där försvinner ju en hel del utgifter.
Men även om det är frustrerande att aldrig ha pengar, så har jag hittat min plats i livet där jag är lycklig o trygg, och det är det viktigaste :)

Anyhow, Siw var o hälsade på i helgen o vi tog det väldans lugnt. Bara slapp i soffan, film o massa onyttigheter :)




Jäjä...

5 månader med min Gro idag och jag älskar dig mer och mer för varje dag :) Du är det bästa i denhär välden.






.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av rebecca:

Det va en brutal summa... överklaga? Har funkat för mig iaf (då va det dock 2000 det handlade om), de har delat upp beloppet. Kan du inte betala får de ju ändå inte in sina pengar...

Jag vet hur det känns mitt lilla hjärta:) Fyy.

Folk som säger att man inte blir lyckligare av pengar borde skjutas.

2:a kommentar, skriven , av johanna:

Men va fasen?! 23 000 kronor på en månad? Det är ju skitmycket, det kan ju inte en enda människa klara av! Kan du inte kolla med dem om du kan dela upp det?

Kommentera inlägget här :