Aug. 23, 2010

publicerat i Allmänt;
Man får någonting nyttingt, användbart eller bra i varje förhållande har jag lärt mig. I det tidigare har det varit bla. en sodastreamer, kunskaper i hur psykopater tänker, en sovsäck, o ett o annat police-smycke.

Nu har jag dock fått jackpoten. förutom världens underbaraste flickvän/sambo o odrägligaste hund har jag även fått världens underbaraste "bonusson" (hatar dessa benämningar men...)

Idag var vi hela familjen hos mormor o morfar o åt middag o pratar om vad lillkillen tycker om att jag ska flytta in. Morfar sägar att han minsann inte ska låta mig tro att jag bestämmer o sätta sig i respekt från början ;)
Lillkillen: - Ja, nu får mamma tre barn! Jag, Ozzy och Cim!

Hahaha, tack för det! :P
Imorgon börjar lillskrutten skolan o jag tror att han är lite nervös. Varit uppe flera ggr o inte kunnat somna. Vanligtvis är han som sin mor o somnar på fem röda :) (gud vad jag avundas det!)
Är lite avis för att hans skola börjar imorgon! Min börjar inte förrän den 6:e, men jag ska nog fördriva tiden :)

Idag på långpromenaden passerade vi en kille som pratade med två engelska damer o försökte fråga vad "napp" hette på engelska. "Pacifier" säger jag i förbifarten för att briljera med mina språkkunskaper.
Tio minuter går på vår färd och jag ser att min bättre hälft funderar över något.
"Men, heter inte napp "Napkin"?"
Jag försökte utan att skratta förklara att napkin betyder "servett", men hon kom med ursäkten att det faktiskt börjar på "Nap"... så ja.. XD


Ovasett dessa fantastiska kunskaper i engelska ;) .......


Jag älskar dig så mycket att ibland räcker inte orden till.
Jag är så glad för den trygghet o det lugn vi delar, o jag skulle inte byta det mot något i världen.
Jag har aldrig kunnat vara så ärlig mot någon och jag har aldrig träffat någon som är så ärlig mot mig.
Jag ger dig min kropp min själ och mitt hjärta,  o jag ser med glädje fram emot vår framtid tillsammans.
Du är allt jag någonsin önskat.









.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Marcus har också pratat lite i sömnen. Kanske lite nervis han också. 3-an ny fröken

2:a kommentar, skriven , av argsintamy:

glad att ni har varandra!

Kommentera inlägget här :