Fotboll?

publicerat i Allmänt;
Det krävdes vassa armbågar för att ta sig fram i affärerna idag. Sådant ger mig lite lätt panik. Människor som trängs och plötsligt slutar att se varandra. Och detdär med persoligt space slutar att upphöra vissa tider på året. Lägg till mensvärken från helvetet och en milslång kö på apoteket till värktabletterna som kallade på mig, och du har receptet på en dålig shoppingrunda.
Ja, vi fick köpt vår hummer och vår öl, och jag fick mig ett lila nagellack, som ett litet plus.

Bejb har somnat i soffan, jag ska se på Van Helsing och hålla mig borta från hennes fötter. Nej, det är inte det att dom luktar illa, men för ett par nätter sedan vaknar jag av att hon sparkar upprepade gånger på mig, samt frustar irriterat, som en ilsken häst med rethosta.
Tydligen spelade hon fotboll i sömnen och jag fick äran att vara boll.



Puss på min fotbollsspelare! ;)




 Bilden ovan är till alla sura tanter som försökte köra över mig med sina fulla kundvagnar idag. Men så lätt gick det inte!! Better luck next time assholes! :P


.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Van Helsing kände jag kunde bli lite tufft för Marcus som inbillar sej att vi ska bli mördade när som helst...

2:a kommentar, skriven , av kristina:

haha hatar det, jag och mamma var på torp idag var det samma sak, folk är som vildar. Skiter i respekt och bara KNÖR sönder, ställer sej MITT I gångarna och skiter i folk som försöker snällt gå förbi.

Kommentera inlägget här :