Dec. 30, 2010

publicerat i Allmänt;

Jaha, så var dethär året snart slut.
Det har gått jäkligt fort måste jag säga, och jag har hunnit med en hel del. Bland annat att flytta tre ggr, sett min bästa vän lämna jordelivet i mina armar, hittat kvinnan i mitt liv, varit på priden för första (men inte sista) gången, träffat nya härliga människor... ja, det var bara en liten del.

Jag tänker inte gen något löjligt nyårslöfte som jag ändå med min kassa karaktär inte kommer att hålla. Jag tänker istället försöka se possitivt på vad det nya året har att komma med. Med tanke på hur dethär började, med att jag stod utan bostad och pengar, kan det knappast bli en värre start ;)

Så imorgon firar jag, bejb och Ricki in det nya året hos mamma o Bolko. Hummer hörde jag någon viska om... Har aldrig smakat det, men det går säkert ner med en öl till ;)

Ska snart ut till Torp och hjälpa till med shoppingen inför morgondagen.



 

Hehe, kunde inte låta bli ;)

 

 

 

.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Har varit på Torp och handlat nyårsmat.

Kommentera inlägget här :