Bland tomtar och vinterpäls.

publicerat i Allmänt;

Då har julen gjort sitt intåg i Bekkhus/Miltén-hemmet. Med mycket hjälp och en drös svordommar, dom flesta på tyska, fick vi upp tomtegardinerna i köket :)
Ja, hänga upp gardiner hade vi nog kunnat göra själva, så illa är det inte, men att borra hålen till gardinstängerna var lättare sagt än gjort... Men fint blev det iaf efter mycket om o men.
Tack till mamma o Bolko!




Planerna för morgondagen är inte mycket mer än så att jag ska försöka ta tag i sånt som jag skulle gjort en tid men istället gjort det jag är bäst på. Skjutit upp det.
Ja, som att färga håret, flytta dendär klädhögen brevid sängen som faktiskt inte är en del av inredningen även om jag börjar tro det själv, och raka benen. När Gro suckar och tar upp en ryktborste när vi ligger o myser i soffan har det gått lite väl långt vad det gäller bekvämlighetsgränsen.

Tur att jag uppväger sådana pinsamheter med mina fina egenskaper, som min galanta sångröst, min hackningsteknik av grönsaker samt mitt fina bordsskick ;)


Love u babe :*







.




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av rebecca:

hahha ja jag hörde att ni är kompisar.

han har storlek 86-92 på kläder och typ 22 på fossarna :)

köss

Kommentera inlägget här :