Dec. 7, 2010

publicerat i Allmänt;
Blir så förbannad. Mitt i myset igår kväll ringde det på dörren. Besök efter klockan 21? Vad är detta?? Tänkte jag. Det var grannen som meddelade att det precis varit inbrott i källaren och alla förråd.
Min dvd-samling med alla mina favoritfilmer tog dom jävlarna. Det är ju inget direkt värde i det förutom för mig som samlat i massa år. Gros golfklubbor däremot som är värda närmare tio tusen hade dom inte rört, och inte heller andra saker som faktiskt var värdefulla. Så jag antar att det var små skitungar.
Skitungar som borde få en golfklubba på tvären, where the sun don't shine.

Idag tog vi oss till gymmet trots en del gäspningar. Kännde oss mycket duktiga efter passet :)

Nu är lillkillen på boxning o hjärtat är med och kollar på. Jag är alltså solokvist hemma. Ska nog bre ut mig i soffan och läsa min nyinköpta bok:
 

Jag är hopplös. Jag läser bara tragiska böcker. Såg utsidan och frasen "sann och ovanlig berättelse om syskonincest" och sen var jag fast.
Vem vill läsa om någon som mår bra?
Nej, skämt åt sido, jag gillar faktiskt den här typen av böcker. Att läsa om människor som överlever o tar tillbaka sina liv mot alla odds. Det är upplyftande.



.

Kommentera inlägget här :