Bläää...

publicerat i Allmänt;

Idag mår jag allt annat än bra. Yr,illamående, febrig o ont i huvudet. Men på bra humör trots detta :)
Men jag kommer ju in i dessa perioder när kroppen inte riktigt vill vara med. Jag måste bli bättre på att ta hand om mig själv o lyssna på kroppen. Sugen på att träna, men det får vänta tills imorgon så hoppas jag att jag mår bättre då.
Hade tänk fika med Beckie idag men kände att det nog var bäst att stanna i sängen. Så jag har mest legat o tittat på värdelösa saker på tv, fixat o trixat med lite kort o bara varit. Hoppas på att jag kan ta en tur o hälsa på henne senare i veckan :) Fick du julklapparna av mig förresten? Eller försvann dom i dödsflytten? ;)

Inte mycket action i denhär bloggen längre, använder den mest för att ventilera tankar o så. Eftersom jag fortfarande inte har tillgång till min dator har jag inte haft ork att lägga in några bilder. Jag är ju inte helt okänt också mästaren på att skjuta upp saker ;)
Jag ser väldigt mycket fram mot att få min egen lägenhet. Som läget är nu så trivs jag, visst. Men det är inte "hemma". Jag har inte mina saker o jag vet inte vart någonting är. Det är väldigt jobbigt. Även om jag kan ha det stökigt runt mig o trivas i det, så har jag ordning i stöket.

Nu börjar sängen locka igen :) Ska kanske lägga mig o läsa ut boken?





.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Tycker du använder bloggen precis som man ska. Man ska få skriva om det man vill och känner för. En del skriver om mode, en del om sin familj, en del om frimärkssamlingen ja alla har rätt att skriva om det de vill. Vill man inte läsa kan man ju skita i den bloggen....kram

2:a kommentar, skriven , av rebecca:

jag tycker din blogg är Gryyyyyyyyyyym!



Julklapparna; nä jag har inte fått dem.. Men höhöhnöff nöff det gör inget för jag har inte fått tummen ur och köpt nåt anyway.höhöh (jag skakar på huvudet åt min egen slarvighet)



kyss

Kommentera inlägget här :