Feb. 10, 2010

publicerat i Allmänt;
Sådär! Då har man planerat kommande dagar ordentligt med lite hjälp från min hemliga partner in crime :)
Imorgon, konsumera alkohol i Kortedala till tonerna från Rocky Horror. (med en liten söt o två katter)
Fredag, partaj med Linda, Katarina o Kila.
Lördag, fika med ny personlighet ;)
Söndag? Antagligen blir det ganska slappt.
Måndag, också fullt upp med en massa viktiga beslut som ska tas.

O någon gån nästa vecka ska jag även träffa finaste Ida o lilla Robbin :) O Beckie, inte att förglömma!
Det känns bra att ha fullt upp! Såhär mycket socialt liv vet jag inte när jag hade sist ;) Men jag gillar det.
Jag längtar fortfarande något oerhört tills jag kan flytta in i lägenheten, men genom att fördriva tiden med mina fina vänner går det ganska fort!



.

Kommentera inlägget här :