Flytt... Igen, ja...

publicerat i Allmänt;
Då är det dags för ännu en flytt. Börjar bli lite trött på detta nu, men efter den här gången så kommer jag inte att flytta på mycket länge! Men det ska såklart bli väldigt kul också. Hade man haft lite mer pengar att röra sig med hade det gått lättare, men det får ta den tid det tar.
Ska iväg en sväng ut i skogen o sen äta sushi!! Gott!
Har sovit ca 10 timmar inatt, så nu känner jag mig pigg igen. Dock har jag drömt en massa konstigt. Drömde att JumJum inte hade flyttat än o att han var här hemma fortfarande. Det blev panik när jag kom på att han skulle flytta just idag o jag fick inte ihop det. Jag var glad när jag vaknade o insåg att han är där han hör hemma. Jag saknar honom fortfarande väldigt mycket, men jag är så glad för att han fick det ordnat för sig innan allt annat hände. Annars hade det blivit en vårdnadstvist utan dess like. Eller ja, jag hade inte haft så mycket att säga till om eftersom jag inte stog som ägare för honom. Jag vet, jag är dum ibland. Jag litar för mycket på människor.
Jaja, allt har iaf löst sig till det bästa så jag är nöjd o glad :)

Ser fram emot helgen. Måste kolla så att tågen går som dom ska o leta upp lite kläder. Allting ligger verkligen huller om buller nu. I min lägenhet, hos mor, i Trollhättan... o säkert på fler ställen. Ska bli riktigt skönt att få ordning på allt.

Nej, nu blir det en cigg o något att dricka.  :)
Ha det gött alla mina fina, det ska jag ha!






.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

jag litar också på folk och de flesta är ju snälla, goa, ärliga

Kommentera inlägget här :