I.

publicerat i Allmänt;
Måste ta något allvarligt här med.
 
I jag skriver till dig:

Du är så stark. Du vet det inte själv, det vet jag. Men du är nog den starkaste person jag träffat. Jag vet att du sitter fast i ditt svarta vakuum. Jag vet att det är lättast att fly o det är inget fel med det. Ibland måste man göra det för att överleva. Jag har gjort det själv största delen av mitt liv. Men jag är också ett levande bevis på att det faktiskt går att komma ur allt det svarta, destruktiva. Men alla behöver någon som tror på dom. Jag tror på dig. Jag har alltid trott på dig, o ingenting du gör kan få mig att sluta med det. Du är så vacker, inuti o utanpå. O jag vet att du en dag kommer att inse det också. Jag kommer alltid att finnas, när du behöver mig o när du inte gör det. Kom ihåg det.





.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av i:

du är bäst min kära!!

Kommentera inlägget här :