Jag är nyttigheten själv.

publicerat i Allmänt;
Sitter o väntar på att plattången ska bli het :) Ätit frukost bestående av godis, cola o en cigg. Jag är nyttigheten själv, så är det bara!
Ska bli grymt kul ikväll! Första man (eller ja kvinna?) dyker väl upp här efter 16 någon gång, sen får vi sen när resten ramlar in. Ska försöka få till en bål ikväll, vi får väl se hur det går, men med en mor som är bartender så borde jag väl ha ärvt några förmågor?
Fick förresten ett brev här om dagen från en avlägsen släkting till mig som tydligen släktforskar. Tydligen har han ägnat hela sitt vuxna liv åt detta o hans far innan honom, o nu finns släktträdet att skåda på nätet. Ska bli lite spännande att se om man har några kändisar eller kungligheter i släkten??



Marielle, jag tänker på dig!! Kom hem frisk snart hjärtat, annars måste jag komma o kidnappa dig! <3






.

Kommentera inlägget här :