Japp.

publicerat i Allmänt;
Trotsade snöovädret igår o promenerade till stan med mor för att handla o gå till apoteket. Jag hade ingen känsel i mina öron eller i näsan på en timmer efter vi kom hem, men annars var det riktigt mysigt med en vinterpromenad. Har ju inte varit ute på nästan en vecka heller.
Äntligen kommer jag i dom flesta av mina byxor igen! Mycket skön känsla! -8kg o planerar att gå ner 7 till. Sen är jag tillbaka vid min trivselvikt igen.
Har lite planer på att bli vegetarian igen, jag trivs väldigt bra med det, men jag var tvungen att äta kött ett tag för några år sen eftersom jag hade så dåliga värden o var undernärd. Sen blev det bara att jag fortsatte.
Jag föredrar ju grönsaker framför kött, dessutom tror jag att det är nyttigare för kroppen.
Jaja, vi får väl se :)



Veckans planer är:

att fika lite hit o dit
ett besök i skogen
köpa färg till lägenheten
välja ut en soffa
kanske gå på Quizen
• flytta ut lite saker på fredag
• partaja med Linda o Katarina på lördag
slappa på söndag
måndag får jag nyckeln till lägenheten :D

Men mer kommer säkert att dyka upp ;)


Nu ska jag äta frukost (mmm, avokado!), ta en cigg o bara ha det bra :)



Pöss till alla finingar!

Kommentera inlägget här :