Lugn.

publicerat i Allmänt;
Då var man hemma igen med ny god energi :) Om man skulle beskriva dagarna med ett ord så blir det: lugn.
Mysigt med skog, djur, god mat, vin, musik o gott sällskap. Dock kände jag att jag drog ner stackars Malin i fördärvet när jag lurade henne att röka, dricka vin o sitta uppe halva natten o prata o se på film ;)
Blev en sväng till stallet, men jag vågade mig inte på att rida trots att jag blev erbjuden att ledas runt. Vi tar det nästa gång! Vi fick en mindre hjärtattack när en liten mus attackerade oss i stallet, men jag tyckte att Malin styrde upp det hela mycket bra med tanke på hennes mus o råttfobi.
Jag fick också tillfälle att imponera med mina muskler när vi körde fast med bilen o jag puttade på.
Jag har tom sovit riktigt bra. Så tyst o lugnt, bara Snövit som snarkade o Malin som skrattade lite i sömnen. Men det var ganska rogivande faktiskt.

Påväg hem hoppade jag av tåget i Trollhättan o tog en fika med far. Hade planer på att åka till Linda o Katarina idag, men jag har en hel del att pyssla med i flyttväg, så det får bli någon annan dag snart :)
Nu blir det lite slapp framför dumburken o en chailatte!





.



Kommentera inlägget här :