Min dag idag :)

publicerat i Allmänt;
Idag har det varit fullt ös hela dagen. Skolan gjorde vi väl inte så hemskt mkt i, men det var trevligt iaf. Sedan blev det fika med Mikaela, som jag inte träffat på... Ja herregud jag kommer inte ens ihåg!
Sedan vidare för att kolla på lägenhet. Den var väldigt fräsch med vita tapeter i alla rum, badkar o nytt kök :) Så förhoppningsvis kan jag flytta in där 1/3. OCH idag kom äntligen mina pengar från CSN. Så nu står det 14000 på kontot istället för -80 som det gjort ett bra tag nu ;) Jävligt gött är allting just nu, idag har varit min dag. Saker börjar ordna upp sig.

Imorgon blir det plugg o så hoppas jag på att jag kan få tummen ur o gå o klippa mig också. Hur har jag inte riktigt listat ut, men det lär lösa sig.
Nu ska jag fira med en öl!



Puss!




.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna:

Sånna dagar är underbart att ha, synd att de inte är så ofta ;)

2:a kommentar, skriven , av i:

du är så värd det!

3:e kommentar, skriven , av denize:

grattis hoppas lägenheten blir din nu då!gött me 14000 på kontot me hehe=)ta ett par öl för mej me;)

4:e kommentar, skriven , av Modern:

Drick en för mej också!!!

Kommentera inlägget här :