Nykter... eller?

publicerat i Allmänt;
Då är man åter hemma efter en fin helg i götet! Gårdagen började med att jag o Kila greppade var sin öl hemma hos mig till tonerna av Placebo. Sedan greppade vi ännu en på tåget ner ;) Gårdagen avslutades med att jag hamnade i säng med både en puma o en karl (trodde jag väl aldrig skulle hända igen!), men jag blev ganska lugn när jag insåg att han bara var ute efter täcket.


Idag fick vi lyxen att slippa åka tåg o fick åka bil istället! Tack! :D Jag trooor för övrigt att jag kan räknas som nykter nu, men det är inte helt säkert.

Galet kul var det iaf (hur skulle det kunna gå fel med ett gäng störda människor?) nu ska jag gå o dö lite i soffan!



Puss till er alla sötnosar, o tack alla ni som kommenterar o stöttar även om jag inte känner er :)






.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jörgen:

När jag gick därifrån så sov du bredvid två pumor. Gottegris...

2:a kommentar, skriven , av mikaela:

haha, bra med puma, synd att bli av med täcket.

Kommentera inlägget här :