Uppdrag.

publicerat i Allmänt;
Haft ännu en natt med sjuka drömmar. Vaknade av att jag skrek vid 6-tiden då drömde jag om en sopkvast som jagade mig. Antagligen min rädsla för att städa som gjorde sig påmind ;)
Idag ska jag ut på fotouppdrag, så det blir till att ladda kameran o plocka fram konstnären i mig.
Även en sväng till systemet ska hinnas med, för på lördag drar jag till gbg igen med Kila som sällskap! Fabulöst!

O på måndag ska jag ta tag i träningen. Är inte speciellt snyggt att bara gå ner utan en muskel i kroppen, haha. Som tur är brukar detta dock gå rätt fort när jag gett mig fan på det. Ett tips istället för att dricka Nutrilett som smakar allt annat än gott är att ta Modifast istället. Vanilj som jag har smakar som vaniljsås! Jättegott!

Nej, nu har jag inte tid med dethär! Hej så länge!


14.14

En liten uppdatering. Sitter o väntar på att få komma iväg... Ni vet alla hur mkt jag älskar att vänta? Eller kanske inte.
Sitter o tittar på allt jag vill ha till lägenheten o inser att jag nog måste bli miljonär. O det snart. Efter dethär tänker jag inte flytta förrän jag flyttar någonstans för gott!
Däremot har jag lite planer på att lämna landet ett år eller så, men då kommer jag ju tillbaka :)
Har verkligen många planer inför framtiden o det finns faktiskt ingenting som hindrar mig heller.
Men jag håller på att träna på att leva i nuet också, o det går riktigt bra. Just precis nu blir jag glad av vädret. Blå himmel, glittrande snö, få komma ut i skogen o höra små hundtassar som trampar i snön :)






.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Hoppas du får en bra helg. Jag har också drömmar om att fixa till det här hemma men inser att det kan bli dyrt

2:a kommentar, skriven , av rebecca:

Du, jag har "risk1:an" på måndag, o den slutar 12 någonting. Vill du kanske ses efter den??? :D

Kommentera inlägget här :