Börjar dagen med ett litet skratt

publicerat i Allmänt;

hahaha, vissa saker man hör eller läser kan verkligen förgylla dagen med ett leende. Jag glömde gå kursen i hur man bygger upp sin egen verklighet med lögner för sig själv, men kanske finns den att söka till i vår? Ja, roande är det iaf, o lite tragiskt. :)

Ledig dag idag. Mycket skönt! Ska flytta lite mer, plugga (gud vad bra det käns att skriva det!) o fika med Kila :)
I helgen blir det en sväng till Trollhättan för att hämta lite saker som teven o mikron om jag skulle få för mig att vilja värma nutriletten ;)

Tack Beckie för att jag får använda dina böcker förresten! Formidabelt! <3

Nej, nu ska jag gå o ta på mig ansiktet. Vill ju inte skrämma Kila stackarn :P







You don't own me, no
Don't try to change me in any way
You don't own me, no
Don't tie me down 'cause I'd never stay




.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Ha en bra dag. Kul att höra att du gillar skolan, det gillar jag som lärare...haha

2:a kommentar, skriven , av novalie:

<3

Kommentera inlägget här :