Detta har hänt:

publicerat i Allmänt;
Jag är så glad för att jag har såna vänner som jag har. Som berättar sanningen för mig och som vet hur allting ligger till. Att sitta i ovisshet o vänta på svar som inte kommer är det värsta som finns. Jag är arg på migsjälv för att jag uppenbarligen gått på samma nitlott två gånger o haft ett förhållande med en människa som är allt annat än snäll o psykiskt stabil. Jag må ha haft mina mörka år, men jag har aldrig ljugit om det eller försökt ställa mig i bättre dager hos någon. Jag vet att jag är värd någon som behandlar mig med respekt o kärlek. Inte som en kuvad hund.

För en vecka sen satt jag hemma o undrade vad som höll på att hända i mitt liv. Jag var förlovad, hade ett fint hem o trodde att allt var som det skulle vara. Över en dag fick jag ta mitt pick o pack o flytta. Nu har jag som tur är mina fantastiska o vänner o min familj som ställer upp till hundra procent.
Jag har som dom flesta vet varit inblandad i psykiatrin sen jag var liten. Det är jag glad för, man får lära sig mkt där. Jag känner igen ett sjukt beteende när jag ser det. Jag vet hur man behandlar psykiskt sjuka rätt utan att ha gått någon form av utbildning. Att ingå någon forma av relation med dom när man har ett arbete där man ska stötta o vägleda är inte det.

Jag kommer inte att falla tillbaka i någon form av missbruk nu som många tror. Jag har ännu en nyttig erfarenhet även om det gör ont o är svårt.

Kalla mig bitter, omogen som skriver här, men det är mitt liv o jag gör vad jag vill med det. O jag tar tillbaka det nu.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av novalie:

Jag kallar dej stark <3

Det är jäkligt stor att dela med sig av nått sånt privat..Du kommer klara detta och bli starkare



love u my love <3

2:a kommentar, skriven , av rebecca:

<3

3:e kommentar, skriven , av kristina:

<3

4:e kommentar, skriven , av Modern:

Nej jag tycker inte du är omogen möjligen bitter med all rätt!!

5:e kommentar, skriven , av sara lydén:

Jag tycker att du e grymt duktig som kan se allt från denna sidan, jag vet juh så lite vad som hänt osv...men den dagen jag mamma och andreas träffade dig och din dåvarande brud märkte jag direkt hur hon var som person...

Nu börjar dy om igen vännen, det klara du :)!!



kraam sara

6:e kommentar, skriven , av nora och neo:

Hej.

Jag tycker att det är bra att ha bloggen för att ventliera med.. Jag hade en gammal blogg för att jag int eorkade prata om det som var jobbigt för mig, då kunde jag ventilera mig genom bloggen och mina nära kunde förstå mig med hjälp av den!

SÅ jag säger bara GO. FUnkar det för dig ska du absolut fortsätta.

Och det blir bättre! Bara man ger sig fan på det!



kram

7:e kommentar, skriven , av Anna:

Hej Cim!

Vi har ju aldrig träffats och egentligen bara haft kontakt genom spelen på FB, men jag har ju undrat lite över vad som hänt och känner bara att jag vill skicka dig en stooor kram! Du verkar ju styra upp det här, och livet ganska bra, med studier och ny lägenhet etc. Fortsätt så och stort lycka till!

Kram igen!

Kommentera inlägget här :