Jan. 22, 2010

publicerat i Allmänt;
Idag är en riktigt bra dag. Ibland gör min egen beslutsamhet (ja, möjligtvis envishet?) mig ganska stolt. :)

Igår blev det ett par öl o ordentligt slappande. Idag har jag sovit länge o badat o faktiskt fått i mig lite frukost. Allt börjar lösa sig till det bästa. Pengarna från CSN är påväg, jag slipper slänga ut pengar på böcker till skolan o mina vänner är helt fantastiska. Jag skulle inte byta bort er mot något i världen!
O nu har jag även hämtat resten av mina saker, nu ska jag bara välja in possitiva, stöttande o friska energier o människor. Som tur är har jag många såna i min närhet. Jag hade kanske glömt det, men ni stog kvar o fanns där när jag behövde er som mest.

Jag känner mig fortfarande ganska stressad hela tiden, som om jag glömt något, eller borde göra något. Men det enda jag faktiskt behöver komma ihåg är att äta, dricka o sova som jag ska, även om det inte är så lätt hela tiden.

Till dig I: Jag förstår allt jag läst. Jag känner all din smärta. Jag hoppas att du vet att jag alltid finns här som du gjort för mig. Du behöver aldrig ta på dig någon mask när du pratar med mig. Jag tar alltid imot dig med öppna armar oavsett vilket skick du är i. Jag finns dygnet runt, bara ett samtal bort. Glöm inte det.




.






Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Beccie böcker finns hos mej. Vi kan höras imorgon

Kommentera inlägget här :