2010.

publicerat i Allmänt;
God fortsättning på 2010 får man väl säga då :)
Vi hade en bra nyårsafton hos nyförlovade brudarna i gbg. Så det blev nyårsfest o förlovningsfest i ett :) Vi åt trerätters, drack cider öl o champagne o hade väldigt trevligt. Efter tolvslaget som vi firade in på L o Ks balkong i -20 grader så våldgästade vi grannens fest en stund. Det roligaste var väl inte att vi bara dök upp sådär utan att värdinnan blev riktigt pissed när vi skulle gå sen. Men vi är ju ett väldigt fint sällskap, så det kan man ju förstå ;)




Dagen efter mådde jag som jag förtjänade. O lite till. Har nog aldrig varit så bakis. Man ska väl vara lite småbakis dagen efter nyår, men dethär var bara löjligt. Funderade allvarligt på om jag skulle hoppa framför tåget istället för in i det. Men hem kom vi o dagen efter var jag människa igen. Aldrig mer champagne, o det menar jag!
Då hade vi 70cm snö här o total snöstorm. Självklart just den dagen på året när vi skulle sätta oss i bilen i 4 timmar o åka till Flen. Men med bra musik, chailatte o en liten korv (eller två) i magen så gick det fint! :)
Så det blev två dagar i Flen. Sen bar det hemmåt igen, men vi tog den "lilla" svängen om Floda för att hälsa på JumJum. Först förstog han nog inte att det var vi som kom o skällde lite på oss, men sen blev han han jätteglad o vi fick massa pussar o kramar :) Han har verkligen kommit till en helt underbar familj o det känns som om vi tog ett riktigt bra beslut.






Puss på djuren o på mitt hjärta som jobbar o sliter i snön!



.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

God fortsättning själv. Skönt att se att JumJum hade fått det så bra. Det känns ju bra kan jag tänka.

Kommentera inlägget här :