Skräcken närmar sig...

publicerat i Allmänt;
Jag börjar inse att jag snart är tvungen att göra det absolut värsta jag vet. Gå till tandläkaren! Jag har extrem tandläkarskräck, (eller det är snarare en fobi) o dåliga tänder, vilket inte alls fungerar bra ihop. Nu har jag även ordentlig tandvärk på två ställen o en lös framtand som jag slog ut i somras.
Som tur är så har jag inte råd heller, så dethär kommer dröja ett tag, men någon gång måste jag ju göra det. Dom kanske kan söva mig? ;)

Sitter o väntar på att åka ut till överby för att shoppa lite. Well, ingen såndär kul shopping för att man har lust o gott om pengar (som om jag någosin haft det?) utan för att jag inte har någonting att ha på mig längre. Måste ha ett par byxor som faktiskt passar. Lite trött på att se ut som en lodis ;)
Lyssnar på min "mest lyssnade" lista på datorn, gammal, tung o svart musik som jag sällan lyssnar på längre men det kan vara lite kul ibland. Man ser att man har förändrats. Dock tycker jag fortfarande om denhär tralala-glada killen.

 




Ett smakprov ur Possitiva Börjes musiksamling.



.

Kommentera inlägget här :