Shopping.

publicerat i Allmänt;

Blev en sväng till Överby igår. En ganska lång sväng eftersom jag behövde både byxor o skor (som jag faktiskt kan gå i även om dom går mer än 2mm över marken). Hittade både och, efter mkt om o men o mycket svärande över hur fan man ser ut i provrummet.  Det är då man tänker att, nej, men om jag skulle sluta äta i ett år kanske?
Vikten är iaf samma som före jul igen trots allt ätande, -4.8 kg alltså. Så nu är det bara att köra igång igen!


Bara 199 kr. Trevligt pris må jag säga.



O på måndag börjar skolan! Ska bli helt galet kul! Det kryper i mig i väntan på att få göra något på dagarna. Har ju inte gjort något sen jag va 17, så nu är det bannemig dags!
Måste söka jobb inför sommaren så fort det bara går också, får ju pengar sista gången i maj. Har iaf ett trädgårdsjobb jag kan ta mig an lite förhoppningsvis, får 120kr i timmen, så det är väldigt nice även om det är vansinnigt äckligt med alla kryp o skit man ska rensa bort.
Men vill verkligen tjäna lite pengar så att vi kanske kan åka någonstans efter sommaren.












Jag älskar dig min skatt. För att du visade mig en ny värld o för att du är du.



.

Kommentera inlägget här :