....

publicerat i Allmänt;
Har sökt säker 18 lägenheter utan framgång. Får fortsätta imorgon igen. Tack alla fina vänner som jag får komma till när jag vill, det kommer jag nog att göra också, men först måste jag lägga all energi på att hitta boende o få mig själv på fötter igen. Beckie har tydligen en 1:a på g som jag kan få kolla på. Bättre än inget o ser den inte för jävlig ut så tar jag den nog undertiden jag letar efter någonting permanent.
Mamma o Bolko gör sitt bästa för att jag ska ha det bra när jag är här. Men jag får panik av att inte ha mitt eget, mina egna saker o att kunna göra vad jag vill. Jag vill inte vara någon annan stans än hemma. Eftersom det inte går, så får jag hitta något nytt att så småning om kalla "hem".

Imorgon ska jag försöka gå till skolan. Ska försöka äta o dricka ikväll (utan att spy upp det) o förhoppningsvis somna innan morgonen.

Kommentera inlägget här :