Funderingar..

publicerat i Allmänt;

Jag sitter o inväntar tröttma o så småning om sömn. Imorgon blir ganska hektisk, ja hela veckan faktiskt. Först skola, sedan läkarsamtal följt av systemet o hem till en snygg puma på vinkväll! :D Men om jag verkligen dricker vin eller gör som jag brukar o dricker öl istället får vi se imorgon. Igentligen är jag hungrig men jag sitter här istället o lyssnar på Melissa Horn o hoppas att det ska gå över ;)


Jag funderar mycket. Hela tiden, dygnet runt. Även när jag sover. Det känns som om jag inte sovit på ett år. Jag längtar efter att stänga av tankarna o känna hur hjärnan blir lugnande luddig, som om man kryper under en trygg varm filt. Jag vill känna lyckan, även om den är kemisk. Även om den bara är där en stund, så skulle den iaf vara där o ta över den gnagande ångesten. Det skulle vara så lätt, om jag inte var så förbannat envis. Men det är jag o det tackar jag alla jävlar som har tryckt ner mig hela mitt liv för. Det finns visst något gott i allt.






.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av rebecca:

jag hoppas du fortsätter va envis! ha det kul i skolan imorgon.

Kommentera inlägget här :