Trött o less..

publicerat i Allmänt;
Har varit en oerhört tråkig dag idag. Jag är trött i huvudet o trött i själen. Skulle hellst av allt lagt mig o sovit till nästa år, men det går tydligen inte. Istället röker o tänker jag för mycket o äter för lite. Inte någon bra kombo. Men imorgon är jag ledig o kan ägna hela dagen åt detta. Skolan går dock bra, det är skönt att fokusera tankarna på något. Fick tillbaka ett VG idag :)

Imorgon ska jag även hämta resten av mina saker. Hoppas att det inte är så mkt o att det går lätt o smidigt. Har ingen ork till annat.

Några saker att se fram emot är iaf vinkväll med Josse på måndag, helhelg med K&L i gbg o sprit/cigg/rocky horror-kväll med Beata :)








Loud and clear I make my point my dear

I hope that you never
Get the things you wanted to
Now I cast a spell on you
Complicate your life
Hope you get a puncture
Everywhere you ever drive
Hope the sun beats down on you and
Skin youself alive




.

Kommentera inlägget här :