Helhelg.

publicerat i Allmänt;
Hemkommen, lite trött, lite frusen o lite bakis, men med varmt hjärta o träningsvärk i skrattmuskulaturen :) Och inte att förglömma, med ett nytt alias. Fröken F har blivit född!

Jag tycker att helgen i stort va riktigt lyckad trots en hel del psykiska åkommor som vi la oss till med (kanske hade vi bara dolt dom innan?). Schizofreni, kleptomani, glödande ilska mot Göteborgs Taxigubbar o lite delade personligheter tittade fram då o då. Vi fick även användninga av våra inbrottsfärdigheter vad gäller toaletter (tack till Lindas Visakort som fick sätta livet till). Jag har även lärt mig att med lagom procent alkohol i blodet så kan jag inte skriva sms. Analfabeten i mig vaknar visst bara jag hör ordet "öl".

O jag har än en gång insett att jag för anorektiker tydligen är väldigt eftertraktad. Blir dom mätta när dom ser mig? Jag tror att det kan vara det...

Vad har vi mer lärt oss i helgen då...? Jo, självklart att vi alla har en inre ful, elak tant som gärna tittar fram ibland. Men håller man henne på plats så är det inga problem.
Birger kan vara det bäst klingande namn jag hört.
Jag vet vart Katarina o Linda inte bor.
Jag känner till minst fem taxichaufförers härkomst o livshistoria.
Jag känner mig inte så dragen till 70 åriga män utan tänder som pratar med sig själva.
O sist men inte minst, så vet jag att jag har två av dom mysigaste, roligaste o stördaste flickorna som finns som vänner.
Men det visste jag faktiskt redan :)


Jag lovade bilder o det kommer.



Puss!





.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Katarina:

"Hej gummorna. Jag har det fint. O jag kommerna hem från fin fin från er. Pussar o kramar" - Cim, lördag 03:11

2:a kommentar, skriven , av Modern:

Låter som om du är nöjd med helgen. Kul

3:e kommentar, skriven , av Cim:

Katarina, jag döör!! Hahahahahaha

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hahahahahaha, jag med Cim!!!! Kanske en repris i helgen...? ;-) Ska bli så satans roligt att ni kommer!!! PUSS o KRAM

Kommentera inlägget här :