Juli 13, 2010

publicerat i Allmänt;
Gick på "Eclipse" med älskling o lillkillen i lördags. Vi "vuxna" tyckte om den ;) men lillkillen tyckte nog att det var lite väl mycket kärlekstjafs. Jag kände mig mentalt hemma i biosalongen där medelåldern låg på 14.
Ja, ska jag nu uttala mig lite om filmen, så tyckte jag att Bella gjorde rätt val av kille. Hade jag varit tvungen att välja något av odjuren hade det väl fått bli Alice då ;)
Men jag är mycket nöjd med mitt val av odjur. Vad? Struts, såklart. :)

I söndags drog vi till Smögen med svärföräldrarna. Vi kollade vädret innan o såg att risken fanns för 0.3 mm regn. Men det skulle vi ju klara. Vi hann precis dit o beställa maten innan dom första regndropparna kom o det var då fan inga 0.3 mm, snarare 0.3 meter.

Gick ut o tog en pizza o en öl med mor o Bettan i förrgår. Detta slutade med möjligt jobb för mig :) Gud vad charmerande jag måste vara!:P
Att jobba på krogen är visserligen inte my cup of tea, men det är inte städning heller. Fick även prova på mousserande rött vin. Annorlunda.

Idag lämnade min älskling mig för att fara till Grebbestad med brudarna, hur ska jag stå uuuut i tre hela dagar?? :P
Imorgon kommer Ida o Ylva hit o hälsar på! Ska bli förfärligt kul! Inte träffat Ida på evigheter o Ylva har jag aldrig fått nöjet att träffa :)
Ska klämma in en timmes jobb på förmiddagen också, bara tömma sopor, så det går ganska smärtfritt i värmen.

På fredag drar jag, babe o Malin till Trollhättan o tar pappas lägenhet i belägring. Vi måste ju ta oss en titt på utelivet under fallens dagar. Sen så är vi alla tre gött trötta på utelivet i denhär hålan.

Har haft svårt att äta det senaste, o inte gör det mig något -3 kg på vågen o ytterligare ett par jeans som passar, men det som försvinner först råkar ju också vara tuttarna. O är man redan innan lik en skolpojke, så blir det inte bättre när man går ner i vikt ;)



Jag ligger ner i soffan o gör den hemska upptäckten:
- Jag har absolut INGA bröst när jag ligger ner!
- Nej. Men du har 10 000 blåmärken iaf.

Tack älskling, du har då alltid svar på tal ;)


Kroppsideal, vikt, att man aldrig är nöjd osv kom på tal under middagen. Då sa svärfar att "det viktigaste är ju att ni är nöjda med varandra". Oerhört gulligt sagt tycker jag.




Här får ni något att svänga dom lurviga till!







.

Kommentera inlägget här :