Juli 14, 2010

publicerat i Allmänt;
Hej hopp! hunnit med en hel del idag. Vaknade redan vid 8 av att någon idiot skrek utanför huset. Arg som ett bi flög jag upp o smällde igen fönstret, men då blev det sån bastu i sovrummet att det var lika bra att gå upp. Blev kaffe/cola-frukost (jag vet älsk, jag har dålig karaktär) o sen 90 min powerwalk. Nu är jag precis hemkommen från jobbet som idag bestod av att tömma papperskorgar o rensa lite i rabatterna. Smärtfritt med andra ord.
Pratade precis med älsk som gör Grebbestad osäkert. Fäller bord o fångar torsk med Malin o Carro ;)

Ska möta Ida o Ylva vid fyra, sen på middag hos mor vid sex, o efter det blir det nog en sväng till Trägårn o en öl eller två med Lizette :) Var mååånga år sen jag var där. Så jag har fullt upp idag.




Todays song.












.

Kommentera inlägget här :