Juli 9, 2010

publicerat i Allmänt;
Hade en riktigt kul dag igår :) Drog först o kollade på lägenheten Gro hittat på nätet, och den hade väl passat mig fint om jag varit blind o i samma storlek som en hamster. Så nej tack, jag fortsätter nog att leta.
Fortsatte färden mot hjärtat. Blev långpromenad först o sedan en sväng till Trollhättan.

På den Indiska restaurangen:
G - Fan va glada dom är då, undra vad dom går på?
C - Det är nog sån där vit curry, som man drar upp genom näsan...
G - Jasså? Är den starkare än vanlig?

Drog hem till lille far o Eliisa o Linda kom o joinade oss. Vems idé det var att bada i fontänen på Trollhättans torg vet jag inte, men jag vet att mina skor aldrig kommer att bli det dom en gång var.

Det var fint att få sova brevid älskling. Jag har saknat att vakna o krypa upp i hennes famn på morgonen. Känna hennes hud mot min när jag somnar. Det är trygghet som jag aldrig upplevt den förut.



Till dig älskling. 
(Sparkar mig själv mentalt för att jag lägger upp denhär ;))








.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av josefin:

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&sort=latest !!!!



rösta på Elin Skoglund & Josefin Skoglund så blir jag glad.

RÖSTA VARJE DAG SÅ ÄR JAG VÄLDIGT TACKSAM! ♥

Kommentera inlägget här :