I'm back!

publicerat i Allmänt;

Herregud. Jag har verkligen blivit en sopa när det gäller bloggandet. Eller så kanske det är ett tecken på att jag skaffat mig ett liv ;)
Ja, sen sist har jag hunnit med en trip till grannlandet med älskling o lillkillen. Det blev konfirmation, promenader o väldigt mycket god mat. O jag fick även skidor o skidskor av svärföräldrarna. Nu har jag ju inget annat val än att ställa mig i backen när tillfälle ges. Har ju faktiskt aldrig brutit något, så det kan ju vara lite spännande att testa det också.
På vägen hem kom hjärtat med den strålande idén att vi skulle överraska lillkillen med en trip till Liseberg! Jag tror dock att vi tyckte det var lika kul alla tre.

I torsdags tog kusin Oliver studenten o vi åkte ut i bushen för att fira honom såklart. Han var väldigt "trött" när han väl kom men en rom o cola fick honom att piggna till igen. Vi satt ute o åt o drack gott o fick som tur var övertalat honom att åka in till stan o svänga sina lurviga trots att han var trött. Jag o Gro fortsatte hem till Malin o satt på balkongen o tjatade o spelade thailändskt spel till 3 på natten :) Mycket trevligt!







Jag har faktiskt, tro det eller ej, lyckats få lite färg de senaste dagarna, så nu ser jag inte ut som ett lik längre. Det blev nog lite mycket av det goda dock, så idag får hjärtat ta stranden i belägring själv o jag håller mig i skuggan för att göra ett röj i lägenheten o stå för middagen idag :)









.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Du kör inte med solfaktor 50 då i år????

Kommentera inlägget här :