Juni 14, 2010

publicerat i Allmänt;
Det blev en mycket trevlig kväll med Nova :) Trots att vi i stort sett var nyktra (jag vet att det inte ser så ut) skrattade vi lika mycket som om vi druckit hela kvällen.
Det får vi göra om snart vännen!





Idag flydde jag tidigt hemmifrån för att skona mina stackars svettiga öron från den allt för pratglada mattläggaren som nu är lämnad åt sitt öde i min lägenhet.

Jag hade hoppats på att kunna jobba lite på brännan idag, men det ser inte så ljust ut på just den punkten... Jag hann iaf iaf undan regnet med nöd o näppe när jag knatade ner till den mer förnäma delen av stan ;)

Vaknade fem imorse utan att kunna somna om o har spenderat morgonen med att kolla på lägenheter på nätet. Utbudet just nu verkar dock något begränsat... Men jag ska skriva upp mig lite här o där o ringa runt. Det får bli morgondagens projekt.
Ska även förbereda inför torsdagen då jag ska kidnappa min älskling på hemligt äventyr (hoppas att jag ska väcka ännu lite mer nyfikenhet ;) ) o hålla tummarna för fint väder. Men eftersom detta land är som det är har jag insett att jag nog även får kläcka en plan B.

Nu tänker jag ägna mig åt att dricka pepsi o vänta på brevbäraren som förhoppningsvis kommer med min nya nalle :)






.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av novalie:

häftiness

2:a kommentar, skriven , av Darksess:

Haha härliga bilder! :) Söt blogg.



Ser att du vill ha mer besökare. Ett tips är att registrera din blogg på Soclog så har du även chansen att vinna presentkort på H&M. Jag själv har omkring 300 besökare dagligen. För att registrera dig är det bara att gå in här: http://soclog.se/p/b518b. Vore kul om du ville gå med. Du verkar ha en intressant blogg som skulle passa där. För att tävla om presentkortet måste du registrera dig och göra två inlägg innan 28 juni.



Ha en fortsatt bra dag! :)

Kommentera inlägget här :