Juni 23, 2010

publicerat i Allmänt;
Har tagit en tur till Torp med mamma o lilla morfar för att hjälpa till att handla inför midsommar. Hurvida jag hjälpte till vet jag inte, men jag fick 200 av morfar för besväret och jag o Gro fick en flaska Malibu i "midsommarpresent". Gulle!
Så jag fick äntligen köpt mig ett par solbrillor, pilot såklart, och hårfärg :)

Midsommar kommer jag, hjärtat, lillkillen o Ozzy fira ute på landet hos kusinerna. Kommer nog att bli mysigt. Lilla pappsen kommer även att närvara.
Vad ska ni göra kära läsare?

Nu har jag lite tråkiga papper att sätta mig o fylla i, sen ska jag o Bettan promenera hem till älskling. Känner mig väldigt snäll när jag visar mig ute med Bettan... Det kan vara (o är förmodligen) världens fulaste varelse. Eller nej, näst fulaste när jag tänker efter ;)

Ja, avgör själva:


Nej, mina tråkiga papper kallar!





.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Cajsa:

HEJ!

Skulle bli otroligt glad om du ville lägga 1 liten röst på bilden HÄR:

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand, säg till när du har gjort det så jag & Melissa kan tacka dig. :) <3

2:a kommentar, skriven , av MODE MED MILNE:

SVAR: Jag ska nog ta det lung jag med. :D Äta gott och så. :)



Hoppas du får en trevlig midsommar & en fin helg. :)

3:e kommentar, skriven , av Modern:

ha en jättebra midsommar!

Kommentera inlägget här :