Destructiooooon nästa!

publicerat i Allmänt;
Hemma hos mor för att hämta upp hund. Hon ställde upp som hundvakt igår när jag ägnade mig åt destruktiva handlingar tillsammans med Gro o co. Jag tänke först att jag kunde tagit med mig Sasha o faktiskt bundit henne utanför krogen. Några timmar klarar hon väl sig själv?
Självfallet hällde vi i oss så mycket alkohol vi kunde få tag i. För att kunna betala kvällen var vi ju givetvis tvugna att få pengar på något sätt. Men hur? Största delen av kvällens drinkar fick vi ju genom att visa brösten, men ett litet startkapital när man är ute vill man ju ha. Vi bestämde oss för att gå ner till hamnen o sälja oss. Efter fyra timmar när vi endast fått betala för att få ha en trekant med en 90-årig sjöman gav vi upp. Det var helt enkelt inte vår dag.
Vi fortsatte kvällen med att bilda en cirkel på Gros vardagsrummsgolv, dra fram kajalpennan, lyssna på Broder Daniel o skära oss i armarna. Inte heller detta gick som vi tänkt oss. Stackars Gro hade haft inbrott o allt i vass väg blev stulet. Dock hittade vi några smörknivar i plast. Detta fick ju duga. Nöden har ingen lag som det ju heter.

Ja, det där med pengar löste sig ju. Eftersom vi var så fulla när vi kom till krogen fick vi ju givetvis inte dricka något. Jag försökte flirta in mig med bartendern, men hon var inte speciellt imponerad. Förmodligen var hon straight.

Ja, det blev en mycket bra kväll. Ta mig med en nypa salt, det gör jag. Eller en näve kanske.









Puss!
.


Kommentera inlägget här :