Det senaste...

publicerat i Allmänt;
Japp, då var man inflyttad! Utan soffa o utan internet än så länge, men båda bör komma inom dom närmsta dagarna. Har byggt ett tillfälligt bo av högar med filtar, kuddar o lite kläder mitt på vardagsrummsgolvet. Det fungerar bra just nu :)
Har varit o inhandlat lite tråkiga saker som besticklådor, kryddor o diskställ idag. Extremt tråkigt att lägga pengar på! Hittat färgen jag ska ha i köket "Sockervadd" heter den, hur gulligt är inte det? Nova, gör dig redo så anfaller vi väggarna någon dag ;)
 

Hade en riktig myskväll i lördags. God mat, öl, tjat, kedjerök o jag somnade med en vacker tös på min arm :) Det var väl kanske inte lika kul att vakna på morgonen när hon skulle till jobbet, men jag hade ju iaf lyxen att få gå o lägga mig igen.

Blev väldigt stolt här om dagen när en vän fattade ett beslut o vågade stå för vad hon vill. Du vet vem du är! Stay strong!

Japp, det var väl allt just nu, känner mig inte särskilt bloggsugen faktiskt. Återkommer i dagarna.
Puss o hej!






.


Kommentera inlägget här :