Jag är en tjatkärring ;)

publicerat i Allmänt;
Ja jag fick tjatat mig till städning, tapetsering o nya mattor i kök o hall :) Skönt!!
Det hade blivit lite väl mycket att städa själv. Det var i stort sett bara golven som var någorlunda rena. 

Snart ska jag iväg o beställa soffa o köpa färg till köket! Ikväll blir det bio, Alice i underlandet, med Nova o Marre :) Mys!! Två babes, godis o bra film! Kan inte bli bättre!

Har även bjudit in Linda o Katarina på en mini-inflyttningsfest på lördag. Bara VIP. Hoppas att dom kan komma :)



Känner mig grymt taggad idag. Solen gör så mycket med mitt humör :)
Puss o kram till alla mina små hjärtan!







.



.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ska bli så skoj att träffa dej <3<3

2:a kommentar, skriven , av Modern:

Den kanske jag kan se så småningom!!

Kommentera inlägget här :