Japp, japp.

publicerat i Allmänt;
Hemma o hälsar på mor en stund. Eller ja hur mkt jag hälsar på henne kan man väl diskutera, somnade väl 10 min efter att jag kommit innanför dörren.
Kunde verkligen inte somna inatt så jag tog en promenad med Ozzy, rökte o låg sen i soffan o tittade på tv halva natten.
Idag ska vi förhoppningsvis börja projekt "fixa sekretär". Tur att Gro är mer företagsam än vad jag är (skulle man kunna vara mindre företagsam å andra sidan?). Har också varit på lägenhetsvisning (Nej jag ska inte flytta igen!), helt okej om man bortser från border o ful matta i sovrummet.
Annars är planen möjligtvis utgång imorgon o en tur till Linda o Katarina på lördag! Tjejkalas! :D


(o bara för att jag vill göra som alla andra...)

För 5 år sedan... Levde jag ett extremt destruktivt liv, var i ett våldsamt förhållande med mycket droger. Är jäkligt glad att jag överlevde det.

För 1 år sedan... Insåg jag att jag faktiskt är stark.

För 3 månader sedan... Ändrades mitt liv drastiskt (men bara till det bättre inser jag nu)

Igår...  Städade jag hela lägenheten o var på mkt bra humör!

Imorgon... Blir det myskväll/utgång. 

Om ett år... Kommer jag att vara ännu starkare o lyckligare än jag är nu.

Jag utmanar:  Ni som inte har något bättre för er ;)


Puss o hej!



.




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Satt och tittade på denna utmaning och insåg att mitt liv är väl ganska trist!! fast sedan när jag läser andras så inser jag att det nog är ganska bra att vara svensson eller kittelsen kanske det ska heta. Jag har det bra på alla sätt och det är väl det som är livet...

Kommentera inlägget här :