Kalaset.

publicerat i Allmänt;
Ja gårdagen var allt trevlig. Trots att man stötte ihop med ett gammalt ex. Vad fan tänkte jag på? Inte alls förmodligen, skyller det på min konstanta kemiska obalans just den perioden i livet. Vet inte vad jag ska skylla missen efter det på. Kortslutning i hjärnan helt enkelt?

Maten var väl sisådär, Mortens har ingen vidare mat tycker jag, men som vanligt hade jag glömt att äta under dagen så jag va så hungrig då att en överkörd grävling hade varit en lyxmåltid.
Morfar uppskattade våra försök att fira honom tror jag o han blev två flaskor whisky o en klocka rikare.
Jag var en tråkmåns o åkte hem först av alla o störtdäckade i soffan. Svårt trött. Vart har mitt nattugglejag tagit vägen? Tur att man har världens bästa kusin som ställer upp som chaufför :)
Just det, träffade min gulliga tandläkare ute, hon är äntligen tillbaka i sverige, så nu kan jag våga mig på ett besök utan ett kilo Stesolid i blodet! Verkligen på tiden!

Självklart är det asbest i köket (vad skulle det annars vara med min tur?). Så på tisdag kommer dom o sanerar. Toaletten har bögat ur också... går att spola sådär en gång i timmen. Kommer snart vara bästis med vaktmästaren känner jag.


Näpp, om man skulle sätta igång med dagen kanske?






.




Kommentera inlägget här :