Trååk

publicerat i Allmänt;
Ännu en dag med massa tråkiga måsten... städa, ringa viktiga samtal, fixa nycklar, fixa posten, komma ihåg att äta ;), sortera kläder, till apoteket... blä, blä, blä. Men jag ska även shoppa lite om jag hinner, det har jag inte gjort på mycket länge!

Känseln i mitt ben är fortfarande inte tillbaka. Gro tyckte att jag skulle ringa sjukvårdsupplysningen, men jag avvaktar med det. Jag har ju faktiskt två ben, så man får vara glad att ett fungerar som det ska ;)

Vi såg 2012 igår och det var väl ett par bortkastade timmar. Att trycka in så många specialeffkter det bara går i en o samma film behöver inte betyda att det blir bra.
Nej, lika bra att sätta igång med allt!






Du gör mig lycklig och harmonisk.
Med dig kan jag vara vara mig själv, på gott o ont. Det har jag aldrig upplevt förut.






.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Håller med Gro. Ring och kolla i alla fall med sjukvårdsupplysningen. Eftersom jag var läkare i förra livet så har jag en diagnos: du har nog fått någon typ av nervkläm i benet. Ja Nervkläm hette det i mitt föregående liv. Jag var på landet då.....

Kommentera inlägget här :