The world is just illusion trying to change you.

publicerat i Allmänt;
Sådär, då är man människa igen efter sömn och litervis med vatten :) Varför ska man alltid dricka dendär sista ölen mitt i natten? Väldans onödigt tycker jag, men det var en supermysig kväll, så det var det värt ;) Jag hade inte alls någon lust att vakna i morse, efter lite frukost (ja inte för mig, det blev en cigarett istället) så bestämde vi oss för att ge sängen ännu en chans. Det var ett mycket bra beslut. Hade jag kunnat så hade jag gärna legat kvar tills imorgon. Skedsovande måste ju vara en av de bättre uppfinningarna? Way mkt bättre än alla sömntabletter i världen :)

Har diskuterat med mina kära vänner om hur vissa människor faktiskt är ganska skrämmande och obehagliga. Inget upphör faktiskt att förvåna mig längre.

Jag har ju länge vetat att Linda o Katarina hör till den där ovanliga, fabulösa delen av befolkningen. Nu har jag dock fått det bekräftat ännu en gång :) Tack för att ni finns o stöttar mig i allt. Ni är riktiga vänner.

Imorgon ska jag ut o käka med släkten. Morfar fyller riktigt gammalt, hela 70. Jag kommer att ta med mig öronproppar för att vara på den säkra sidan o stå ut hela kvällen utan men för livet ;)



Måste slänga upp denhär videon som jag tycker är helt fantastisk, den går på repeat här. Se den!





.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Säg många grattis från mej till "morfar"

Kommentera inlägget här :