Mars 19, 2010

publicerat i Allmänt;

Börjat med ovanan att vakna extremt tidigt när jag inte behöver. Det gillar jag inte. Fast å andra sidan så har jag lärt mig att lägga mig före 3 på natten. Det kan nog spela in ;)
Ikväll blir det ju 70-årskalas då, o jävlar vad jag ska äta! Blir säkert en öl också om jag känner mig själv rätt. Dagen till ära ska jag faktiskt ha kjol på mig. Det händer inte allt för många gånger per år. Jag trivs fortfarande inte helt med min vikt, men det känns betydligt mycket bättre. Har bestämt mig för att stanna på den vikt jag har nu ett tag så att det inte går för fort.
Hittade några skivor med gamla bilder o jag blev ganska rädd när jag såg hur benig jag faktiskt var, men man är inte så tjock när man väger 45 kg. Nu väger jag nästan 20 kg mer, men mår betydligt mycket bättre. Slipper sticka mig på mina egna höftben o att sova med en kudde mellan knäna för att slippa vakna med blåmärken. Usch, vad hemskt.

Stackars mina grannar, dom har fått lyssna på samma låt hela morgonen. Jag får å andra sidan lyssna på deras gapande små barn varje morgon ;)

Jag har ännu inte fått svar på asbestprovet som togs i köket i början av veckan, men jag hoppas verkligen att så inte är fallet!

 





puss på dig!


.

Kommentera inlägget här :