Mars 22, 2010

publicerat i Allmänt;

Jag hade åter glömt hur jävla krävande det är med valpar (nja, inte riktigt kanske)! Hur söta dom än må vara så blir dom väldigt fula när dom vaknar halv fem på morgonen, drar runt toapapper överallt, äter nässpray o tuggar kläder. O det går inte heller att komma ifrån det faktum att dom är små kiss o bajsmaskiner. Jag är svårt trött idag. Men jag häller i mig kaffe, lyssnar på VNV Nation o har kommit igång med städningen (på riktigt denhär gången).

Har upptäckt (eller nu ljög jag, det har jag allt vetat länge) att jag nog är tillsammans med någon som kanske är mer tankspridd/förvirrad/seg än vad jag är. Det är väldigt skönt!! Iaf för mig ;) Nu slipper jag gå själv in i ett rum för att komma på att jag inte har en aning om vad jag ska göra där.
Exempel:
Nere i källaren o G har öppnat ca 3 dörrar, kikat in i dom för att sedan sucka o stänga. På frågan vad hon letade efter fick jag svaret: "Tvättkällaren... Den har legat här..."
Sen har jag ganska kul åt andra saker, som att hon går ut med hunden mitt i natten iförd endast trosor o tröja o givetvis möter grannen.

Det har varit lugnt o mysigt de senaste två dagarna. Jag fick även tillfälle att glänsa med mina matlagningskunskaper (hacka sallad). Det är alltid kul när man kan visa sina skills. 




O imorgon ska det saneras här. Klockan 7 på morgonen... Jaja, hundkräket har säkert varit uppe o kissat 17 ggr vid den tiden iaf ;)





Hej hopp!!!





.




Kommentera inlägget här :