Röj, röj..

publicerat i Allmänt;

Känseln i benet har återvänt, så va inte oroliga, jag behöver troligtvis inte amputera ;)
Baby fick lägenheten hon tittat på! :D O idag skulle mäklaren komma o kika på hennes nuvarande lägenhet, så det behövdes ju lite röjande innan. 09.30 skulle han komma (enligt Gro då....), så vi gick upp i ottan o hetsstädade. Men eftersom Gro inte alltid har stenkoll på läget, så var det 14.30 han skulle komma. Men städat blev det iaf! Sen bestämde vi oss för att fixa klart sekretären, så nu är det gjort! Kommer nog att bli riktig bra när den är betsad o klar.

Fick köpt lite blommor o krukor igår, så nu ser det inte lika sterilt ut i vardagsrummet. Jag är inte kompis med dom kritvita tapeterna... Hoppas att målaren har tid att ta tag i det snart.

Tanken var ju gbg imorgon, men det blir lite bökigt känner jag, så det får bli utgång med baby o Carro i Uddevalla istället. Men det blir nog kul det också :)
På söndag blir det kalas för pappsen, sen ska en del fikastunder pressas in på mån o tis o på onsdag blir det tripp till Norge över påsk. Liiiiiite nervös är jag för att träffa föräldrar o släkt, men det ska bli kul också :)


Nej, nu ska jag hitta lite rena kläder!
Puss på er sötnosar, men mest på Gro!!





.

 

Kommentera inlägget här :