Mars 28, 2010

publicerat i Allmänt;

Är hemma för bad o klädbyte. Sedan blir det en tur till trollhättan o födelsedagsmiddag för far hos hans fd svärföräldrar. Jag har kommit på en helt briljant present! Antagligen för att jag är världens bästa dotter :P
Har nu fått reda på att jag tydligen ska prova på att åka skidor i norway (!)... Herregud! Håll tummar, tår o allt annat för att jag ska överleva detta. Jag kan ju knappt stå stilla utan att falla omkull, o jag vet hur det gick när jag försökte lära mig att åka inlines. Jag tror inte att min flickvän riktigt insett hur orörlig jag är, men hon lär ju märka det om inte annat.. Jag får väl landa på henne o lillgrabben helt enkelt, alt bunkra upp med något kilo morfin för att lindra framtida smärtor ;)


Att verkligen kunna vara mig själv i ett förhållande är något jag inte upplevt förut. Jag har nog trott att jag kunnat det, men inser nu att det inte alls varit så. Jag behöver inte tänka på vad jag säger o gör, du tar mig för den jag är, med alla mina fel o brister o du vill inte ändra mig. Jag vill inte ändra dig heller.
Jag tycker om att du är långsam, något förvirrad o pratar norska i sömnen ;) , det är det som gör att du är du.






"The feeling sometimes, wishing you were someone else
Feeling as though you never belong
This feeling is not sadness, this feeling is not joy
I truly understand. Please, don't cry now"








.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Modern:

Kanske har de skidskola för SMÅ barn som du kan vara med i. haha.

2:a kommentar, skriven , av C:

Ja, det kanske... Tur att vi har barn med oss, så har jag iaf en anledning att hänga i barnbacken ;)

Kommentera inlägget här :