Min norska kille o jag...

publicerat i Allmänt;

Det var en trevlig födelsedagsmiddag igår, trots att det bjöds på fisk. Jag fick ju självklart frågan om jag hade träffat någon. Ja, Gro, svarade jag utan att tänka på att jag faktiskt inte har kommit ut ur garderoben för denhär biten av "släkten" (o det kommer jag inte att göra heller).
-Det var ett konstigt namn... fick jag till svar, följt av en undrande min.
-Japp! Han är norsk! Svarade jag o slevade in mer fisk. Så nu har jag en norsk pojkvän. Hahahaha, både jag o pappa höll på att dö.
Ja, bortsett från detta och att det var så mycket mat att jag inte kunde röra mig efteråt så var det lyckat.

Var helt speedad av allt kaffe när jag kom hem, så jag satte mig tillrätta i soffan när baby somnat o tittade på massa skit på tv. Ja, någon gång mellan Southpark o någon annan skit somnade jag tydligen o lyckades även stänga av teven för sen vaknade jag med ett tokryck av att hon kom o klappade på mig vid halv sjutiden. Då tyckte jag att det var mysigare att lägga mig brevid henne i soffan, se på vakna med the voice o dricka kaffe än att fortsätta sova. Sen fortsatte vi ner till stan o satt o gäspade i kapp på möte på banken. Nu är jag totalt övertrött, men ska börja packa inför onsdag o städa lite här. Förstår inte hur det kan bli så stökigt när jag inte varit hemma?
Sen blir det fika med bästa Beckie! Tur att Simon är sötast o kör!! ;)

Har hunnit träna nu också, sprungit en liten stund o kört magträning. Kommer ha svår träningsvärk imorgon. Rör mig ju inte direkt mer än nödvändigt om man säger så...
Japp, det var nog allt just nu!















.

Kommentera inlägget här :