Maj 11, 2010

publicerat i Allmänt;
Helgen kom o gick i helt vanlig ordning. Fredagen va sådär härligt slapp som vissa dagar kan vara. Lördagen börjades med en långpromenad o följdes av en tur till grannstaden för att kolla in utelivet. Kvällen tog sin början hemma hos Carro, sen fortsatte förfesten på bussen. Jag o Carro fick uppleva hur svårt det kan vara att gå på toa på en buss i rörelse. Carro hade dock större problem med att lista ut hur kranen fungerade.
Jag ägnade största delen av kvällen åt att dansa o mingla runt. Inte helt likt mig.. dansdelen alltså.

Söndagen hände inte mycket mer än att vi tog svängen för att hämta hem Ozzy. Jäklar vad välgödd han var! Riktig liten tjockis är han nu! Så vi behöver ju inte vara oroliga för att han får för lite mat hos mormor o morfar.

Igår var det full rulle hela dagen. Först promenad med Gro o Ozz, sen hem för att fixa lite, ut o springa en timma, promenad ner till stan för första utefikan i år med Kila. Sen på promenaden hem tog jag vägen om Beckie, Simon o Tiger. Kan ju säga att jag somnade gott efter "Håkans Bar" som jag pinsamt nog måste erkänna är väldigt roande.



Idag har jag än så länge hunnit med 2 timmars promenad med älskling o Ozz. Kanske orkar jag mig ut på en springtur senare också. Så skönt att energin är på topp o att konditionen börjar ta sig :) Mår så mycket bättre när jag rör lite på mig, både fysiskt o mentalt. Så nu har jag med gott samvete hällt i mig en hallon/mango-smoothie o ska lägga mig o slappa en stund.




.

Kommentera inlägget här :